maanantai 10. elokuuta 2009

Mua kyykytetään

Ja voihan LOL. 

Eihän se nyt vielä oivaltanut että hän voi päättää milloin nallet nukkuvat mutta:

minä: "mitäs luulet Nelli, onkohan nallet menneet jo nukkumaan?" (fiksuafiksua, toimi eilen, toimi edellispäivänä, toimii tänään)

Nelli: "en tiedä, hmm... pitää miettiä... pitäisiköhän mennä katsomaan"

minä: "Niin pitäisikö mennä... Olisivatko ne nallet ymmärtäneet ihan itse mennä nukkumaan?"

BANG ---->>> korville tuli!!!

Nelli: "Isi, ei nallet ymmärrä yhtään mitään!!"

HÄ, haloo sä olet kaksi vuotta!! Isä sanoo ja sinä uskot! Nallet ui, lentää ja kävelee jos isi sanoo ja sä olet että VAU!! Ei muuta kuin paniikkinappulaa:

minä: "No mutta jos me leikitään että ne ymmärtäisi. Mennään ihan hiljaa kuitenkin katsomaan josko ne siellä jo köllöttelisi?!?"

Nelli: "no mennään SITTEN (haloo mikä sitten?????????), hiivitään hiljaa..."


Ja loppu hyvin kaikki hyvin, Nelli sängyssä, nallet kainalossa ja uni siinä... Mutta HALOO 2 vuotta ja rapiat 3 kuukautta ja mua viedään ihan kuin kuoriämpäriä... Sanokaa mun sanoneen että tästä ei hyvä heilu.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti